Heb je een vraag over onze producten, je bestelling of misschien heel wat anders? Je kunt binnen onze ruime openingstijden op werkdagen contact met ons opnemen, we helpen je dan zo snel mogelijk verder. Je kunt ons bellen, e-mailen of een bericht via WhatsApp sturen, net wat jou het beste uitkomt. We horen graag van je!
Wil je ons telefonisch een vraag stellen? Je kan ons telefonisch bereiken op:
024 - 845 13 21 (lokaal tarief)
Heb je een vraag over je bestelling, onze producten of onze service? Je kan ook mailen op:
klantenservice@shop4.nl
Voeg ons toe aan je contactenlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.
06 - 12 47 64 92
Shop4 Elektronica & Accessoires B.V.
Kerkenbos 1063M
6546 BB Nijmegen
Nederland
Let op: Dit is geen bezoekadres
KVK-nummer | 64804119 |
BTW-nummer NL | NL855856956B01 |
BTW-nummer BE | BE 0648.929.604 |
IBAN | NL08 RABO 0179 9320 98 |
BIC | RABONL2U |
Maandag | 09:00 - 17:00 |
Dinsdag | 09:00 - 17:00 |
Woensdag | 09:00 - 17:00 |
Donderdag | 09:00 - 17:00 |
Vrijdag | 09:00 - 17:00 |
Zaterdag en zondag | gesloten |
Je kunt je klacht per e-mail naar klantenservice@shop4.nl sturen. We streven er naar om je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/).